Online Diary My dream is my life : Sorryyy :'(

Followers

Sorryyy :'(

Picc-7vs8j8st3-181157-530-795_large
Hai haii , Assalamualaikumm 
Hmm , sorry . Ainaa memang sekarang not in mood . Huhh ! Well banyak masalah .
Tapi nak juga buad entry even pendek . Hmmm okayy just satu jee aina nak luahkan perasaan aina :'(
Awak , saya minta maaf sangat-2 . Saya tahu saya dah buad awak berharapkan dengan hubungan kita selama nih kan ? Saya tahu saya dah janji dengan awak sesuatu yang mungkin akan menyelesaikan masalah kita ataupun akan buad kita berdua sakit hati sepanjang hayat . Tapi saya tak mampu nak lakukan . Please sayang , faham saya ye . Awak kan tahu semuanyaa , saya dah bgthu sebabnyaa dulu kann ? I'm really sorry yeee . :'(
SweetSweet In The Sky ! 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen