Online Diary My dream is my life : NEW ENTRY BANGANGG .

Followers

NEW ENTRY BANGANGG .

Tumblr_lw45ks9z0q1qbrjfso1_500_large
Oh hai assalamualaikumm :)
So sorry readers ye dah lama tak update :) Log in jee tau tapi no idea bila nak update nih haaaaa , heheeee. Okayy , yeahhh post yang lalu aina cerita about mohon restu kan kann ? Haaa aina dah lakukan tugas tuuu , butt just give a letter to my parents laa  cause time tuu aina not feeling well , so dah decide nak tulis surat untuk mereka . :) Lega laa rasanyaaa :) Heheeee , okayy nak post apa yee harinihhh ? Haaaa harituu aina ada mimpi kan someone , you want know who ? Hm dia kawan lama aina , i mean now she's my ex friend . Dalam mimpi tuuu , aina minta maaf kat dia if ada buad salahh dengan dia #act memang ada pun kann . So aina minta maaf kat dia but she doesn't forgave me . Huhhh ituu dalam mimpi tapi bila realitinyaaa ? Dia akan maafkan ke atas apa yang dah berlaku ? Hope laa dia maf kan aina kan kann ? 
For youuu : Dear A , akuu still anggap kau kawan akuu . Aku tak pernah putuskan hubungan kita selama nih , but keadaan yang membuat kau dan akuu fikir hubungan kita nih dh terputuskann ? Act sometimes aku teringatkan kauu , akuu rindukan kauuu , rindukan gelak tawa kau , rindukan gossip2 hangat kau tuuu . Aku rindu saat2 kita bersama . Aku tahu kau still marah aku and kauu still pendam kan dalam hati , nvm kawan . But aku berharap kauu akan maafkan akuu . Ly :)
SweetSweet In The Sky!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen