Online Diary My dream is my life : Untuk Awak :'(

Followers

Untuk Awak :'(

 K-women--girls_large_large
Start dari sekarang aina kene belajar hidup sesorang cause no more special boys after this . Focus on SPM cause i have been promised with my parents that i would happykan merekaaa . Eheee Loveyawwwww . kbyeeee
????
tak pe laa kan , saya tetap akan cari awak , saya dah jual phone , saya kat Perak Sekrang , hidup mrantau , nombor dah kasi orang , bye , assalamuaalaikum
 Assalamualaikummm , cetengok atas nihh . Haishhh jangan laaa tengok gambar . Bawahnyaa lagi . Haaa ayat biru biruuu tuuu . Hm act tuu dari tuuuuuutttttettttttttt , haa no secret . Act tuu dari MUHD FAISAL BIN MAKMUR , kenapa dia ckp mcm tuu  ? Last post aina ada post "Start dari sekarang aina kene belajar hidup sesorang cause no more special boys after this . Focus on SPM cause i have been promised with my parents that i would happykan merekaaa . Eheee Loveyawwwww . kbyeeeeHaaaa takpelaaa . Awakk confirm dh benci dengan saya kan kannn ? Jauhnyaaa awakk ,
Faisal? Saya buad mcm nihh cause saya dah taknak awak ingat saya lagi , saya nak 
awak lupakan saya . Sebab saya awak gaduh dengan family awak kan kan ? Sebab saya juga laaa awak pergi jauhh . Huhhhh , try laaa lupakan saya , faisal . Saya minta tuu je . Kalau bolehh awak cari laa orang lain  ye . Pleasee find someone that never make you disappointed and cry . I always make you like that . Im sorry faisal . Kalau ada jodoh , kita akan dipertemukan . Saya minta maaf . Saya dh kecewakan awak . Maksud saya dalam ayat tuuu is saya kene belajar hidup sesorang = yeahhh belajar sesorang cause dah takde sape teman saya lagi , so kene belajar hidup sesorang . No more boys after this = takkan ada lelaki lagi dalam hidup saya lepas nihh (mungkin awak tak terpandang perkataan AFTER THIS , nvm ) Focus on SPM cause i have been promised with my parents = saya dah janji semua orang yang saya nak banggakan diaorg .  # harap awak faham yee . tak faham pun takpe . Thankyouu for everything . Oh yeahhh lagi dua hari jee ANNI kita . Huhhhhh takyahhh laa sambut kan ? Mungkin dah tak bermakna bagi awakkk . kbyeeee . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen