Online Diary My dream is my life : Why youuu ?

Followers

Why youuu ?

Tumblr_lx0414ccy41qfffyto1_400_large
Oh hai assalamualaikumm , yeahhhh harinih hari jumaat :) jumaat yang terakhir dalam tahun 2011 nihhh . Ya Allah cepatnyaa masa berlalu kan kannnn ? Eheee nak setori mori mori sikit nihhh :) Last night mimpi lagi . #okayy aina tahuu asyik update about mimpi ajee kan kann ? Soo sooo , takpelaaa . Nak bersharing sharinggg sikitt kan ? Heheee , alright ! Kenapa mesti dia datang dalam mimpi aina ? Harus kee aina nakk kata kat dia yang aina rindukan dia sangat ? Seriouslyy im truly miss her so muchh . Aina tahu aku banyak sangat salahh dengan dia . Dan aina tahuu dia dah lupakan aina . Dear A , kau still simpan gambar kita ? Kau still simpan hairclip yang aku bagi kat kau duluu ? Akuu suke panggil nama kau A*** kan kann ? Kau still engat akuu ke kawann ? Huhhh , yeahhh akuuu tahuuu akuu dah takde dalam list nama kawan2 kau kann sayang ? Semalam akuu mimpi kauu . Aku mimpi kau dengan H datang kat akuu minta maaf . Akuu terlalu rindukan hubungan persahabatan kita kawannn . Kenapalaaa jadi mcm nih kannn ? Yealaaa ada hikmah di sebalik semuanyaaa . Kauu dahh ada life sendiri . Baguslaa kalau gituuu . Kalau kau nak tahuu ada masanyaa kalau aku rindu kauu ada stalk blog kau . Aku rindu gelak besar kauu . Aku rindu dengar story kau about bf kau semuaa . Kau ada rasa sayang lagi tak kat arwah Z tuuu ? Aku rasa kauu tahu sapa arwah tuu kann ? Bilaa aku bolehh dapat bebaik dengan kauu kan kawann ? Hmm mungkin benda tuuu takan berlakuu . Akuu terlalu rindukan kauuu :'( Im sorry . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen