Online Diary My dream is my life : Penatttnyyyyaaaaaaa :(

Followers

Penatttnyyyyaaaaaaa :(

Tumblr_lxvqi3jmaj1qcsjiso1_500_large
Oh hai assalamualaikumm :) 
Ya ALLAH , stress nyaa aina sekarang nihhh . Huhhh macam taknak sekolahhh jeee . Maaaaaa , takyah laaa belajar2 nihhh yeee . Ohooo , banyak cantik nak macam tuu kan ? Yang penting belajar jugaaa kannn ? Ceeewwwaaahhhh , yealaaa penat2 punn kann ? Apa boleh buad belajar nak dapatkan ilmu , hati mesti ikhlas ma . Kalau takk, tak dapat ilmunyaaa tuuu kan kannn ? Okayy iye kan ajee apa yang aina cakapp . Huhuuu , alright act dah tak tahuu nak update apa . Seriouslyy blur gilaaa . Dengan homework sekolahhh berlambak2 . terima kasih cikguu ! Eheee , aina just nk update for hilangkan penat tapii , penat tak hilang2 pun kann . Okayy just nakk share something .... 
Eheemmm , awakk . Okayy awak tuuu . Yes , youuu ! Saya tunggu awak dengan penuh harapan tau tauuu . Berharap sangat awak text or calling me and say that you miss me too . Cause i miss youu alot . Tapii memang hati lega laa kann bile ada text dari awak . Butt , it's not you . It's your friend . Huhh honestlyy , saya tak percaya punn itu kawan awakk . Cause , entahh ? Susah sangat nak percaya . Hm pelik bin ajaib , pukul 3 pagi tadi . Your friend tuu text saya and said that you called him . Kalau awak bace nihh , please answer my question . Why awak tak directly call saya pagi tuuu ? Know what ? Im waiting youuu laaa . Hishhhh , senang jee kann tinggalkan saya cenggituu jeee . Sorry , bukan saya tak faham apa yang sedang berlaku kat awak tapi saya pun terluka juga . Dan mulai dari sekarang , dont ever call or text me okayyy . Byeee fysal

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen